Kampanie Google Ads

Efekty widoczne
od zaraz!

Niski koszt
pozyskania klienta

Przejrzystość
wyników kampanii

KK_BG_05
Strona Internetowa - Oferta - K&K Studios - Strona Internetowa - Web Design - Zdjęcie w tle - Współpraca
Strona Internetowa - Oferta - K&K Studios - Strona Internetowa - Web Design - Zdjęcie w tle - Kodowanie
Strona Internetowa - Oferta - K&K Studios - Strona Internetowa - Web Design - Zdjęcie w tle - Praca na komputerze

Z nami osiągniesz swoje cele marketingowe!

Niezależnie czy chcesz budować świadomość marki czy dotrzeć do nowych klientów, prowadzona przez nas kampania pozwoli Ci osiągnąć ten cel.

Kampanię każdego Klienta monitorujemy wykorzystując specjalistyczne narzędzia, co pozwala na jej właściwą optymalizację w trakcie jej działania.

Kampania Google Ads - krok po kroku

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads nauczyło nas wielu rzeczy, ale szczególnie jak ważna jest jej struktura oraz właściwa organizacja pracy.

1.

Określenie celów i analiza rynku

Omówimy Twoje oczekiwania i cele marketingowe. Przeprowadzimy analizę branży oraz konkurencji. Dzięki temu będziemy mogli ustawić kampanię tak, aby dotarła do właściwych odbiorców.

2.

Założenie konta i konfiguracja kampanii

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta Google Ads założymy je dla Ciebie. Następnie stworzymy i w pełni skonfigurujemy kampanię reklamową dbając o jej strukturę oraz dodatkowe ustawienia.

3.

Przygotowanie reklam oraz grafik

Prawidłowo przygotowane reklamy to klucz do sukcesu całej kampanii. Treść reklam spójna ze słowami kluczowymi w połączeniu z atrakcyjnymi grafikami pomagają wyróżnić reklamę na tle konkurencji i zachęcić użytkownika do odwiedzenia strony.

4.

Optymalizacja kampanii

Każde działanie marketingowe wymaga stałej analizy oraz optymalizacji. Wykorzystując nasze doświadczenie oraz zestaw narzędzi wyciągamy właściwe wnioski i ciągle usprawniamy aktywne kampanie.

Zalety kampanii reklamowej Google Ads

Kampania reklamowa Google Ads daje niezwykłą możliwość osiągnięcia zauważalnych wyników w stosunkowo krótkim czasie. To główna cecha wyróżniająca tę metodę reklamy.

Efekty widoczne od zaraz

Skuteczność kampanii Google Ads może być zauważalna nawet po kilku minutach od startu.

Precyzyjny targeting reklam

Reklamy mogą być kierowane do konkretnej grupy docelowej.

Metoda rozliczenia PPC​

Płacisz wyłącznie za realne kliknięcie użytkownika. To oznacza, że płacisz za efekt.

Niski koszt pozyskania Klienta

Twoją stronę odwiedzą osoby realnie zainteresowane ofertą, przez co koszt odwiedzenia strony będzie niski.

Elastyczność zarządzania kampanią​

W każdej chwili możesz dostosować budżet, treść reklam oraz targeting kampanii.

Przejrzystość wyników kampanii

Efekty kampanii są łatwo mierzalne. W każdej chwili możesz sprawdzić jej rezultaty.

Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy Google Ads?

Poprawnie skonfigurowana kampania może być wyświetlana w wielu miejscach, językach jak również urządzeniach np. komputer, tablet, telefon. W zależności od celów marketingowych ustalimy, która metoda przyniesie największy sukces kampanii.

Sieć wyszukiwania Google

Sieć reklamowa Google

Konkretna lokalizacja lub język

Wybrane urządzenia

YouTube

Gmail

Możliwości kierowania reklam

Google daje wiele ciekawych możliwości targetowania reklam do odbiorców. Zidentyfikujemy najlepszą grupę docelową i wybierzemy odpowiednie miejsce wyświetlania reklam.

Słowa kluczowe

Reklama będzie wyświetlana użytkownikom po wpisaniu konkretnych haseł bezpośrednio związanych z Twoją branżą lub ofertą.

Zainteresowania

Będziemy kierować reklamy do osób zainteresowanych konkretną tematyką, która będzie zbieżna z profilem Twojej działalności.

Odbiorcy na rynku

Dotrzemy do osób, które cechują konkretne zachowania w sieci. Zwiększa to szansę na podjęcia przez nich działania na Twojej stronie.

Podobni odbiorcy

Skierujemy reklamy do osób, które w ocenie algorytmu są podobne do Twoich klientów, a co za tym idzie mają największą szansę na bycie zainteresowanymi Twoją ofertą.

Wydarzenia z życia

Reklamy można kierować do osób, u których w niedalekiej przeszłości wydarzyło się coś ważnego lub taka taka sytuacja niedługo nastąpi.

Harmonogram

Ustawimy reklamy tak, aby wyświetlały się w konkretne dni oraz o właściwej porze – gdy możesz obsłużyć klienta.

Remarketing

Wykorzystamy dane dostarczone przez kampanię i skierujemy reklamę do osób, które odwiedziły Twoją stronę.

Dostępne pakiety. Wybierz swój.

Basic

Okres: 3 miesiące

Cena: 499 PLN / msc

Premium

Cena: 1.299 PLN

Szukasz indywidualnego rozwiązania?

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz najczęstsze pytania dotyczące kampanii reklamowej Google Ads:

Czy konto reklamowe Google Ads będzie moje?

Tak, możemy działać na Państwa dotychczasowym koncie reklamowym, lub założyć do tego celu nowe konto Google Ads, które będzie Państwa własnością, a więc klient będzie mieć stały dostęp i podgląd do kampanii.

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Głównym kosztem jest budżet reklamowy. Zależnie od branży, lokalizacji, zasięgu i targetowanych osób budżet miesięczny może wynieść od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Do tego dochodzi koszt prowadzenia kampanii. Zbyt mały budżet może nie wygenerować wystarczającej ilości kliknięć, by móc osiągnąć jakiekolwiek rezultaty.

Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Z reguły podpisujemy umowy na 3 miesiące, ponieważ kampanie też potrzebują czasu na naukę przez algorytmy i optymalizację, a więc osiągnięcie najlepszych wyników. Jednak jesteśmy elastyczni, w razie potrzeby możemy zaproponować także krótsze umowy.

Jak wygląda kwestia wprowadzania zmian w trakcie prowadzenia kampanii?

Nie ma problemu, by wprowadzać zmiany w kampanii. Można zmieniać budżety, słowa kluczowe, targeting oraz wiele innych czynników. Proces optymalizacji kampanii również wiąże się z wprowadzaniem zmian.

Jak działają reklamy Google Ads?

Reklamy w Google opierają się głównie na systemie PPC – Pay Per Click – płaci się jedynie za realne kliknięcia w reklamę przez użytkowników, którym się dana reklama wyświetliła. Dochodzi do tego system aukcyjny o miejsce reklamowe, na które wpływa ustawiona cena za kliknięcie, ale także jakość i dopasowanie słów kluczowych oraz oferty na stronie docelowej. Dlatego tak ważna jest profesjonalna optymalizacja kampanii.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, jak najbardziej. Prowadzimy działalność gospodarczą zarejestrowaną w KRS i jesteśmy czynnym podatnikiem VAT.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

Napisz do nas

Zapytaj o ofertę

Zapytaj o ofertę