Kampanie Google Ads
Efekty widoczne
od zaraz!
Niski koszt
pozyskania klienta
Przejrzystość
wyników kampanii
Z nami osiągniesz swoje cele marketingowe!
Niezależnie czy chcesz budować świadomość marki czy dotrzeć do nowych klientów, prowadzona przez nas kampania pozwoli Ci osiągnąć ten cel.
Kampanię każdego Klienta monitorujemy wykorzystując specjalistyczne narzędzia, co pozwala na jej właściwą optymalizację w trakcie jej działania.
Kampania Google Ads - krok po kroku
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads nauczyło nas wielu rzeczy, ale szczególnie jak ważna jest jej struktura oraz właściwa organizacja pracy.
1.
Określenie celów i analiza rynku
Omówimy Twoje oczekiwania i cele marketingowe. Przeprowadzimy analizę branży oraz konkurencji. Dzięki temu będziemy mogli ustawić kampanię tak, aby dotarła do właściwych odbiorców.
2.
Założenie konta i konfiguracja kampanii
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta Google Ads założymy je dla Ciebie. Następnie stworzymy i w pełni skonfigurujemy kampanię reklamową dbając o jej strukturę oraz dodatkowe ustawienia.
3.
Przygotowanie reklam oraz grafik
Prawidłowo przygotowane reklamy to klucz do sukcesu całej kampanii. Treść reklam spójna ze słowami kluczowymi w połączeniu z atrakcyjnymi grafikami pomagają wyróżnić reklamę na tle konkurencji i zachęcić użytkownika do odwiedzenia strony.
4.
Optymalizacja kampanii
Każde działanie marketingowe wymaga stałej analizy oraz optymalizacji. Wykorzystując nasze doświadczenie oraz zestaw narzędzi wyciągamy właściwe wnioski i ciągle usprawniamy aktywne kampanie.
Zalety kampanii reklamowej Google Ads
Kampania reklamowa Google Ads daje niezwykłą możliwość osiągnięcia zauważalnych wyników w stosunkowo krótkim czasie. To główna cecha wyróżniająca tę metodę reklamy.
Efekty widoczne od zaraz
Precyzyjny targeting reklam
Metoda rozliczenia PPC
Niski koszt pozyskania Klienta
Elastyczność zarządzania kampanią
Przejrzystość wyników kampanii
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy Google Ads?
Poprawnie skonfigurowana kampania może być wyświetlana w wielu miejscach, językach jak również urządzeniach np. komputer, tablet, telefon. W zależności od celów marketingowych ustalimy, która metoda przyniesie największy sukces kampanii.
Sieć wyszukiwania Google
Sieć reklamowa Google
Konkretna lokalizacja lub język
Wybrane urządzenia
YouTube
Gmail
Możliwości kierowania reklam
Google daje wiele ciekawych możliwości targetowania reklam do odbiorców. Zidentyfikujemy najlepszą grupę docelową i wybierzemy odpowiednie miejsce wyświetlania reklam.
Słowa kluczowe
Zainteresowania
Odbiorcy na rynku
Podobni odbiorcy
Wydarzenia z życia
Harmonogram
Remarketing
Dostępne pakiety. Wybierz swój.
Basic
Okres: 3 miesiące
Cena: 499 PLN / msc
- Stworzenie konta Google Ads
- Konfiguracja kampanii, konwersji oraz śledzenia
- Przygotowanie reklam
- Analiza i opytmalizacja
Premium
Cena: 1.299 PLN
- Niższy koszt
- Strona główna oraz do 4 podstron o konkretnej treści (O nas, Kontakt, etc.)
- Możliwość zamieszczenia dłuższych treści przy zachowaniu czytelności
- Strona gotowa w 5 dni
Szukasz indywidualnego rozwiązania?
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz najczęstsze pytania dotyczące kampanii reklamowej Google Ads:
Tak, możemy działać na Państwa dotychczasowym koncie reklamowym, lub założyć do tego celu nowe konto Google Ads, które będzie Państwa własnością, a więc klient będzie mieć stały dostęp i podgląd do kampanii.
Głównym kosztem jest budżet reklamowy. Zależnie od branży, lokalizacji, zasięgu i targetowanych osób budżet miesięczny może wynieść od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Do tego dochodzi koszt prowadzenia kampanii. Zbyt mały budżet może nie wygenerować wystarczającej ilości kliknięć, by móc osiągnąć jakiekolwiek rezultaty.
Z reguły podpisujemy umowy na 3 miesiące, ponieważ kampanie też potrzebują czasu na naukę przez algorytmy i optymalizację, a więc osiągnięcie najlepszych wyników. Jednak jesteśmy elastyczni, w razie potrzeby możemy zaproponować także krótsze umowy.
Nie ma problemu, by wprowadzać zmiany w kampanii. Można zmieniać budżety, słowa kluczowe, targeting oraz wiele innych czynników. Proces optymalizacji kampanii również wiąże się z wprowadzaniem zmian.
Reklamy w Google opierają się głównie na systemie PPC – Pay Per Click – płaci się jedynie za realne kliknięcia w reklamę przez użytkowników, którym się dana reklama wyświetliła. Dochodzi do tego system aukcyjny o miejsce reklamowe, na które wpływa ustawiona cena za kliknięcie, ale także jakość i dopasowanie słów kluczowych oraz oferty na stronie docelowej. Dlatego tak ważna jest profesjonalna optymalizacja kampanii.
Tak, jak najbardziej. Prowadzimy działalność gospodarczą zarejestrowaną w KRS i jesteśmy czynnym podatnikiem VAT.